Pages

Wednesday, February 16, 2011

siri bercakap dgn diri sendiri

pukul tiga tujuh minit petang....

sebenarnya aku bosan gak..bosan dalam keadaan byk keje...heHEHehehE
aku bukan menghabiskan masa bernilai aku ni dgn duk lepak je
aku duk tulis thesis maa....hohohohohoho
yup, lab aku xmasuk lg, tp aku dh stat tulis thesis aku ni
by the end 0f april, aku kena setel semua sekali....mmg haru la. hehehehe
tp that's my choices =)

haisshhhhh....lambt btl la nk hbs blaja ni...
umur aku dh 25...(ikut bulan, bkn ikut tahun.he3)..
nk cari keje lg....nk khwn lg (ye, itu target aku dlm 2 thn lg.he3)

tp rezeki masing-masing kn =)
berusaha mencari rezeki yg halal. oh yeah!!!! =)

all the best tuk mmbr2 aku yg dh keje best2, dh kahwin n dah ada anak
boleh la aku jd bapak sedara angkat anak korang ye (",)

okeh, aku nk sambung keje yg teerbengkalai selama beberapa minit ni. hehehehe

pukul tiga tujuh belas minit

p/s: 10 minit amik masa nk tulis entry ni. hehehehe

3 comments: