Pages

Sunday, February 27, 2011

diari si isteri vs si suami

Diari isteri;

Setelah cuti hari minggu, hari ni kena kerja. Mmg pnt...tp itu bkn masalah bg aku. Setelah bergelar isteri dan bekerjaya, penat sudah biasa..coz kehadiran suami dlm hidup aku sgt bermakna. Aku sgt knl siapa suamiku dan aku sgt mencintainya sepenuh hati ku

Tetapi hari ini aku rasa len mcm je ngan perangai suamiku..bila aku ingin berbual dgn dia, dia mcm buat endah tak endah je...bila aku bertanya, dia hanya jawab sepatah je..jarang benar dia berkelakuan sedemikian kerana bg aku, dialah insan yg terbaik dan sgt penyabar orangnya.

Setelah pulang dr opis td, aku bertanya kpd suamiku, hendak aku masakkan pe tuk mkn mlm kami. Tp dia hanya menjawab hndk mkn kt luar sahaja..tu pn setelah aku bertanya byk kali..aku hanya mengikut kehendak suamiku...

Dalam perjalanan ke tmpt mkn, dia hnya diam seribu bahasa...aku bertanya adakah aku ada melakukan kesilapan tanpa aku sedari, tp dia nya menjawab 'tidak'. Aku berkata lg 'sy sgt cintakan abg'..dan dia hanya menjawab 'hmmmm'....

Kami mkn mlm tanpa berkata apa2..tidak mcm biasa..tiada gurau senda antara kami..aku sgt risau kan keadaan ini..aku sgt berharap agar suamiku dpt memaafkan segala kesalahan ku....

Kpd suamiku..ayg sgt sygkan abg.....



Diari suami;

Cissssssssss. CHELSEA KALAH LG!!!!

No comments:

Post a Comment