Pages

Monday, October 25, 2010

membebel dlm hujan

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

hari ini....aku telah buat 1 keputusan
yg aku sendiri xtahu adakah itu yg terbaik bg aku@tak
well, kita mmg xkn tahu pe yg terbaik buat kita
tp sekurang-kurangnya keputusan aku xdipengaruhi oleh sesiapa
dan dr keputusan tu gak aku dpt elak dari melakukan kesalahan...again
aku ni manusia yg jenis lepak je....xpkr pasal problem
aku pkr pasal jalan nk selesaikan je
mybe bg org len apa yg aku buat ni xbetul
salah
xmendatangkan faedah
xmatang
gila
xkenang budi
tp...aku xtahu pe yg berlaku pd masa hadapan
so utk membela diri aku, aku hanya mampu diam...buat masa sekarang
aku buat kptsan ni pn setelah ditolak
dibahagi
ditambah
didarab
dgn semua 'nombor' yg berkaitan dgn aku

oh, by the way, test td aku tembak sesedap rasa je.ha3


masih berkira-kira nk p tgk final piala malaysia@x.he3

No comments:

Post a Comment