Pages

Thursday, October 21, 2010

kecek

gila ah
tetiba aku teringat student life aku kt poli dulu
awatla bleh mcm tu
mybe aku try banding ngan masa sekarang kot
kt poli best
aku minat ngan pe aku blaja
kt sini?
ntah
just say aku bleh lg survive
kwn2 kt poli jahat2
smpai org pnggil 'sek-sek jahat'
tp yg jahat2 tu la yg byk tlg aku
mmg haru btl dulu
tp aku seronok
tp life aku kt u ni ntah la
dh final year dh
tu pun kalau aku xrepeat pape
klu kena repeat pn aku trima je
umur dh 25
tua?yup, lg tua dr org umur 24
keje?
mcm2 keje aku dh buat
dr jaga pam minyak ke jd QC/supervisor
dr jd juruteknik komputer ke guru sandaran
menyesal?
xpernah sekali aku menyesal dgn hidup aku
bersyukur adalah
ni jalan ko pilih, so teruskan je la
destinasi sama mcm org len
aku je ikut jalan lain
jalan jauh@short cut, aku xtahu
tp sepanjang jalan ni aku nk tlg org
cari pengalaman
jatuh
bangun
nk mengata aku?
go on
terpulanglah
hak individu



demo keno tanam niat blaja tu bukan nk dpt A ko, B ko.tp tanam niat blaja tu supaya dpt ilmu
dan guno ilmu tu tlg ore lain - ex boss aku

No comments:

Post a Comment