Pages

Sunday, April 25, 2010

hujan..

assalamualaikum...
hujan tgh lebat kt luar skang...sejuk je rasa..alhamdulullah...
aku nk mntk maaf coz agak lama xupdate blog ni.he3....i'Allah dlm minggu ni@minggu dpn aku akn stat buat final year projek..sanggup tu x blk cuti semata-mata nk wat benda ni...aku berharap agar segala kerja aku nnt berjalan lncr..ameen..=). ptg karang nk kena p lab..lama dh aku tnggl benda2 yg ada kaitan ngan lab ni...org kata, b4 stat tu, kena amik feel dulu...amik bau media..then tgk2 alatan mana nk guna nnt..then planning is important. papepn, aku kena plan btl2...n most aku kena plan dlm kpla otak aku ni.he3...
antara persediaaa len ayg aku wat tuk stat my projek is aku slalu lyn cite CSI. best wey....rasa mcm nk bedah org la plk.he3..okeh, stakat ni dulu ek...assalamualaikum..

p/s:thanks kt sape2 yg jd follower n sape yg view blog aku ni =)

No comments:

Post a Comment