Pages

Wednesday, April 28, 2010

cite zaman dulu


ye, mmg aku sgt free skang. Projek final aku lom stat lg, so ada masa ni aku duk lyn citer je..n update blog ni (even kdg2 aku xtau nk tulis pe). Apa plak kalitan gmbr atas ni??? Ok, gmbr ni kt India, bkn bermaksud aku asal dr sana (ye kulit aku sawo matang.ha3). Korang mst pnh men hjn kn???tipu ah klu xpnh men, tp xtaula kalau2 ada yg xsuka basah (mandi???). Aku teringat masa kau kecik2 dulu (fizikal pn kecik, xmcm skang), aku suka benor men hjn. Xtau la nape, mybe best bila byk air mencurah-curah kt badan, xmcm kt blk mandi umah aku. Rasa sexy (ha3, nmpk sgt tipu). Fine, mmg mak aku mrh bila aku men hjn, ye la nnt aku byk songeh lak time dmm. But mom, i luv u!! (mmg hakikat la tu). Masa aku dl tingkatan 2 xslp, aku men bola at the time hjn yg sgt lebat. Pe lg, smpai maghrib bru reti nk blk umah.he3. Smpai skang, bila je hjn, nk je aku men hjn!!! he3

No comments:

Post a Comment