Pages

Monday, March 22, 2010

suatu ketika dulu..

2 bulan lepas, aku ada wat rekod peribadi. Rekod pasal pe?ala, rekod yang tak diiktiraf oleh badan berkanun @ badan ,manusia.he3. Rekodnya adalah....jeng3...aku penah stay kt McD selama 5 jam 45 minit bermula 10pm till 3.45am on a single 'visit'.he3. Sebab aku stay 'selama' tu kt situ coz nk buat assingment. Lagipun, bkn aku sorang je. kalau korang nk try pe yang aku bt, juz follow this rule..

  1. Pastikan McD tmpt korang nk lepak tu 24 h. Klu kul 12 tgh mlm dh ttp, pe kejadah nk stay situ. Lagipn kalau nk stay lama2, tgh mlm till awal pagi la best. Org pn xrmai.he3.
  2. Bwk duit secukupnya. Bkn pe, tkt tetiba lapor je.he3. Lagipn korang kn nk lepak McD.he3. Hari tu bajet aku only below rm20.
  3. Bawak laptop@notebook. Baru tak bosan nk stay lama2.
  4. Bawak la mmbr bek korang. Kalau stay lama2 tp sorang je, nnt org len pndang semcm plak...he3
  5. Pastikan ada tujuan korang nk stay lama2. Kalau sekadar nk duduk n mkn je, mmg hujung minggu korang makan megi je la..Aritu aku p wat assingment..so asik pye wat keje, xsedar dh awal pg.he3
  6. Lastly, nk kuar umah@hostel tu, mintak doa agar perjalanan n pen'stay'an korang tu dilindungiNYA..

No comments:

Post a Comment